LOGO

 

Znak firmowy jest wizytówką firmy. Najczęściej w jego skład wchodzi sygnet – charakterystyczny znak firmy oraz logotyp – przekaz tekstowy. Postaram się, by Twój projekt odzwierciedlał charakter marki oraz komunikował to, co powinien przekazywać odbiorcy poprzez kolor, formę oraz odpowiedni dobór typografii. Proponuję również Księgę Znaku, czyli praktyczny przewodnik na temat budowy znaku oraz jego właściwych zastosowań. Dobrze zaprojektowane logo jest podstawą wizerunku marki, dzięki niemu materiały promocyjne Twojej firmy nabiorą właściwego charakteru.

 

AKCYDENSY

 

Materiały akcydensowe to druki o charakterze użytkowym, takie jak: wizytówki, papier firmowy, teczki firmowe.

 

MATERIAŁY REKLAMOWE

 

Materiały reklamowe w zależności od branży, mogą mieć formę drukowaną jak i cyfrową. Projektuję plakaty, ulotki, katalogi, reklamy zewnętrzne, bannery, billboardy, foldery, vouchery, zaproszenia, bilety oraz również grafiki do portali społecznościowych i inne, indywidualne projekty. Współpracuję również z drukarniami, więc jestem w stanie zaoferować Tobie gotowy produkt.

 

.

Potrzebujesz bardziej spersonalizowanego projektu? – Nie ma problemu!

 

 

Skontaktuj się ze mną i opowiedz o tym, przygotuję dla Ciebie indywidualną wycenę.